Persbericht: NationaleVacaturebank lanceert nieuwe website

De website van NationaleVacaturebank is vernieuwd. De lay-out van de site is veranderd en de gebruiksvriendelijkheid is verbeterd. Ook zijn er een aantal verschillende functionaliteiten toegevoegd die het sollicitatie- en zoekproces beter moeten gaan stroomlijnen. Ook kunnen gebruikers de komende tijd nog meer vernieuwingen verwachten. De vernieuwde website is gisteren online gegaan.

Vacatures delen met vrienden

Bij de vernieuwing van de site stond vooral de vergroting van de gebruiksvriendelijk centraal en zijn overbodige handelingen uit het sollicitatieproces gehaald. Cv’s kunnen makkelijker en sneller geplaatst worden en het zoeken naar vacatures is vereenvoudigd. Ook krijgen werkzoekenden nu de meest relevante vacatures te zien in plaats van op publicatiedatum. Interessante vacatures kunnen door de gebruikers makkelijk gedeeld worden met hun vrienden via social media.

Ook voor werkgevers zijn er een aantal vernieuwingen. Zo is het voor de werkgevers makkelijker geworden om eerder bekeken cv’s te beheren en niet relevante resultaten te weren uit toekomstige zoekopdrachten.

Deze week nog meer op Hi-RE:

De kandidaat door Guido Everaert
Vacaturebanken: voltooid verleden tijd? door Nicol de Voor
Apps: Data usage
Evenementen: HRM Evenementenoverzicht week 10
Maandagstelling: Welke gedeelte van het sollicitatiegesprek is bepalend?

3 comments on “Persbericht: NationaleVacaturebank lanceert nieuwe website

1. Pingback: Vacaturebanken: voltooid verleden tijd? | HI-RE Social Medium

2. Nicol de Voor

Compliment voor Nationale Vacature Bank als het gaat om de frisse uitstraling en heldere, no nonsense zoekfunctionaliteit. Voor komende jaren kan de vacaturebank er weer tegen 😉 Benieuwd hoe het er over een jaar of 15 a 20 uitziet (knipoog naar mijn blog ‘Vacaturebanken: voltooid verleden tijd?’